Music On Hold
Een telefonische wachttijd in Nederland is een veelbesproken fenomeen. De telefonist(e) music-on-holdgaat op zoek naar een antwoord, of benodigd persoon, en laat mensen aan hun lot over. Een lot dat bestaat uit stilte, gepiep of een herhaaldelijk wachtexcuus. Dat veel organisaties dit niet kunnen voorkomen is geen schande, de personele bezetting kan de grote aantallen telefoontjes soms simpelweg niet aan.
Echter ook bij niet kunnen voorkomen hoort een alternatief. Vanaf €10,00 per maand is een organisatie verzekerd van klantvriendelijke invulling van een wachtstand aan de telefoon.
DEDACOM levert alle stijlen muziek voor in de wachtstand af op gewenst formaat en medium. We mixen over de muziek een wachtexcuus als: ‘Een ogenblik geduld alstublieft, wij zijn u zo spoedig mogelijk van dienst’. Natuurlijk kan Music on Hold ook zonder mededelingen geleverd worden.
Bij korte en lange wachttijd wordt muziek goed ontvangen; de indruk is dan dat een organisatie waarde hecht aan contact met klanten of relaties, ook wanneer er onverhoopt om een ogenblik geduld is gevraagd.
(bron: KPN Telecom servicenummer onderzoeksresultaten).
Belangrijk is dat onderhoudende muziek de gevoelsmatige wachttijd voor relaties met 40% verkort (bron: KPN Telecom servicenummer onderzoeksresultaten). Het is dus geen noodmaatregel, maar een regelrechte oplossing voor middellange wachttijden aan de telefoon.
DEDACOM levert alle stijlen muziek. Het assortiment reikt van ‘Main Stream’ tot aan Custom Made Music. Tevens verzorgen wij de afdrachten aan BUMA/ STEMRA.
DEDACOM levert Music on Hold vanaf €10,00 excl. 21% BTW per maand.
Marketing On Hold
U kent het wel … de telefonische wachtstand.
Hoe vullen we die in?
We bedoelen met Marketing on Hold de berichtvoering in de wachttijd aan de telefoon. Over het algemeen kiezen bedrijven voor informatie als: de internetsite; openingstijden of bedrijfsnieuwtjes, gemixt met een wachtexcuus en muziek naar keuze. De huisstem van uw bedrijf spreekt uiteraard het wachtexcuus in.
Een eerste indruk is de belangrijkste stap in het opbouwen van een goede relatie met klanten. Meestal is het eerste contact telefonisch, en cruciaal voor de toekomst.
Telefonische wachttijd
De service Marketing on Hold van DEDACOM is een service die het eerste klantcontact aan de telefoon verandert en verbetert. Het wachten aan de telefoon is niet alleen aangenamer. Maar zelfs nuttig.
• Marketing on Hold is een volledig op uw bedrijf afgestemde service. Die een professionele uitstraling aan de telefoon handhaaft.
• De wachttijd aan de telefoon wordt met Marketing on Hold informatief en klantvriendelijk.
• Uit onderzoek van KPN blijkt dat de gevoelsmatige wachttijd afneemt, wanneer Music/ Marketing on Hold is toegepast.
Tegenwoordig kan het gros van de telefooncentrales zowel uw systeemteksten als uw wachtstand laten draaien. Is dit niet mogelijk, dan kunt u bij DEDACOM een module afnemen die aan de centrale gekoppeld wordt en gemakkelijk de wachtstand kan afspelen of uw systeemteksten kan inladen.
Opname opties: leveringen gebeuren digitaal. Een Mp3 file kan gemakkelijk op een geheugenkaart worden gezet, die in de module gaat. De tijd van de cassette ligt immers ver achter ons, en ook de goeie ouwe CD is door de SD-/SMC-kaart en USB stick achterhaald.
Studio DEDACOM levert alle stijlen muziek. Het assortiment reikt van Main Stream tot aan Custom Made Music. Wij verzorgen ook de afdrachten aan BUMA/ STEMRA.