MARKETING ON HOLD

Marketing on hold

U kent het wel … de telefonische wachtstand.
Hoe vullen we die in? Marketing-on-HoldMarketing-on-Hold-01

We bedoelen met Marketing on Hold de berichtvoering in de wachttijd aan de telefoon. Over het algemeen kiezen bedrijven voor informatie als: de internetsite; openingstijden of bedrijfsnieuwtjes, gemixt met een wachtexcuus en muziek naar keuze. De huisstem van uw bedrijf spreekt uiteraard het wachtexcuus in.

Een eerste indruk is de belangrijkste stap in het opbouwen van een goede relatie met klanten. Meestal is het eerste contact telefonisch, en cruciaal voor de toekomst. Marketing-on-Hold

Telefonische wachttijd

De service Marketing on Hold van DEDACOM is een service die het eerste klantcontact aan de telefoon verandert en verbetert. Het wachten aan de telefoon is niet alleen aangenamer. Maar zelfs nuttig.

•   Marketing on Hold is een volledig op uw bedrijf afgestemde service. Die een professionele uitstraling aan de telefoon handhaaft.

•   De wachttijd aan de telefoon wordt met Marketing on Hold informatief en klantvriendelijk.

•   Uit onderzoek van KPN blijkt dat de gevoelsmatige wachttijd afneemt, wanneer Music/ Marketing on Hold is toegepast.

Tegenwoordig kan het gros van de telefooncentrales zowel uw systeemteksten als uw wachtstand laten draaien. Is dit niet mogelijk, dan kunt u bij DEDACOM een module afnemen die aan de centrale gekoppeld wordt en gemakkelijk de wachtstand kan afspelen of uw systeemteksten kan inladen.

Opname opties: leveringen gebeuren digitaal. Een Mp3 file kan gemakkelijk op een geheugenkaart worden gezet, die in de module gaat. De tijd van de cassette ligt immers ver achter ons, en ook de goeie ouwe CD is door de SD-/SMC-kaart en USB stick achterhaald.

Studio DEDACOM levert alle stijlen muziek. Het assortiment reikt van Main Stream tot aan Custom Made Music. Wij verzorgen ook de afdrachten aan BUMA/ STEMRA.

Zodoende DEDACOM levert Marketing on Hold al vanaf €. 23,00 excl. BTW per maand. Ten tweede Marketing on Hold is berichtvoering in de telefonische wachttijd. Bedrijfsinformatie en wachtexcuus, door de huisstem, via een module of telefooncentrale. DUS